REKLAMA
Znaleziono 9897 wyników
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY + ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią trwa budowa tunelu średnicowego, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią trwa budowa tunelu średnicowego, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[Kraków] Umowa na dofinansowanie studium wykonalności metra została podpisanaartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Umowa na dofinansowanie studium wykonalności metra została podpisana
W poniedziałek podpisana została umowa na dofinansowanie studium, które da odpowiedź jaki rodzaj met...
[Kraków] Czy są szanse na wybudowanie metra w Krakowie?artykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Czy są szanse na wybudowanie metra w Krakowie?
Czy władze miasta myślą poważnie o wybudowaniu w Krakowie sieci bezkolizyjnej kolejki zwanej metrem?...
Warszawa: Odkrycia archeologiczne na placu budowy II linii metra artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Odkrycia archeologiczne na placu budowy II linii metra
Niespodzianka na budowie II linii metra. Pracownicy budowy natknęli się na znajdującą się w zie...
Kraków: Miasto ogłosiło przetarg na studium wykonalności budowy metraartykuł
Pokaż artykuł
Kraków: Miasto ogłosiło przetarg na studium wykonalności budowy metra
Urzędnicy miejscy ogłosili długo wyczekiwany przetarg na opracowanie studium wykonalności bezkolizyj...
Budowa metra na warszawskie Bemowo – pierwsze zmiany w ruchuartykuł
Pokaż artykuł
Budowa metra na warszawskie Bemowo – pierwsze zmiany w ruchu
Wykonawca ostatniego, zachodniego odcinka II linii metra prowadzi już w terenie prace przygotowawcze. Od nocy z piątku na sobotę, z 17 na 18 lutego, mieszkańców czekają pierwsze utrudnienia w ruchu na ulicy Rayskiego. Zmieni się trasa linii autobusowej 249. Prace rozpoczną się także w rejonie ulic Połczyńskiej, Dostawczej i Łęgi.
Na warszawskim Bemowie powstaną trzy nowe stacje metra [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Na warszawskim Bemowie powstaną trzy nowe stacje metra [WIZUALIZACJE]
Prace przy budowie ostatniego odcinka linii M2 na Karolin nabierają tempa. Po 11 stacjach otwartych w tej kadencji trwają prace przygotowawcze przy budowie kolejnych trzech. Na razie na terenie przyszłych stacji Karolin, Chrzanów i Lazurowa rozpoczyna się grodzenie terenu, zabezpieczane są drzewa. Niedługo zaplanowana zostanie również czasowa organizacja ruchu.
Budowa warszawskiego metra na Karolinie – kolejny etap inwestycji [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Budowa warszawskiego metra na Karolinie – kolejny etap inwestycji [FILMY]
Tunele trzech ostatnich stacji linii metra M2 Lazurowa, Chrzanów i Karolin już niedługo będą drążone przez dwie warszawianki – TBM Annę i TBM Krystynę. Jednocześnie na ogromnym terenie STP Karolin trwają intensywne prace budowlane.
W Warszawie powstaje ostatni odcinek II linii metra [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstaje ostatni odcinek II linii metra [FILM]
Praca na ostatnim, bemowskim odcinku drugiej linii metra wre, pomaga w tym pogoda. Na wszystkich trzech powstających stacjach M2 gotowe są już ściany szczelinowe. Najbardziej zaawansowane prace prowadzone są na stacji C1 Karolin.
Tarcza TBM Anna drąży tunel metra do Chrzanowa [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Tarcza TBM Anna drąży tunel metra do Chrzanowa [ZDJĘCIA]
Tarcza TBM Anna nie zatrzymuje się. Ta ogromna maszyna wydrążyła już niemal kilometr tunelu metra i wyłożyła go betonowymi pierścieniami – od Karolina w kierunku stacji Chrzanów. W najbliższych dniach w podobną drogę ruszy jej bliźniacza koleżanka – tarcza Krystyna.
Stacja linii metra M1 na Kabatach przejdzie modernizację [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Stacja linii metra M1 na Kabatach przejdzie modernizację [FILM]
Stacja linii M1 na Kabatach przejdzie modernizację, która przyspieszy zawracanie pociągów i ułatwi prowadzenie ruchu pomiędzy linią metra a pobliską Stacją Techniczno-Postojową. Metro Warszawskie planowało, że prace powinny rozpocząć się w początku przyszłego roku. Już wiemy, że nie uda się dotrzymać tego terminu. Dlaczego?
W Warszawie powstaje ostatni odcinek II linii metra [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstaje ostatni odcinek II linii metra [FILMY]
W Warszawie powstaje ostatni odcinek II linii metra. Trwa drążenie tuneli. Tarcza TBM Anna ma w pierwszym etapie prac do pokonania nieco ponad 1060 metrów. W ten sposób połączone zostaną dwie nowe, budowane stacje – Karolin i Chrzanów.
[Poznań] Osiedle Starołęcka Dolina w Poznaniu z drugą wiechąartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] Osiedle Starołęcka Dolina w Poznaniu z drugą wiechą
Na drugim etapie osiedla Starołęcka Dolina zawisła wiecha. Zgodnie z budowlaną tradycją oznacza to k...
300 mln euro od EBI na budowę tzw. żelaznej kopuły w Polsce!artykuł
Pokaż artykuł
300 mln euro od EBI na budowę tzw. żelaznej kopuły w Polsce!
Europejski Bank Inwestycyjny (EBI) zdecydował się zainwestować 300 mln euro w polski program satelitarny. To część nowego planu EBI działań dla bezpieczeństwa i obrony.
[Warszawa] Weekend remontowyartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Weekend remontowy
Tradycyjnie już weekend to czas remontów na warszawskich ulicach. Wymieniona zostanie nawierzchnia m...
Na warszawskiej Woli powstaje kompleks biurowy Studio ze 102-metrowym wieżowcem [FILM + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Na warszawskiej Woli powstaje kompleks biurowy Studio ze 102-metrowym wieżowcem [FILM + ZDJĘCIA]
W Warszawie, w dzielnicy Wola, przy ulicy Łuckiej 9 trwa realizacja nowej inwestycji Skanska – kompleksu biurowego Studio. W ramach tego projektu powstanie 102-metrowy wieżowiec. Aktualnie realizowany jest I etap inwestycji polegający na budowie niższej części czyli 14-kondygnacyjnego budynku.
Skanska buduje na warszawskiej Woli duży kompleks biurowy Studio ze 102-metrowym wieżowcem [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Skanska buduje na warszawskiej Woli duży kompleks biurowy Studio ze 102-metrowym wieżowcem [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]
W Warszawie, w dzielnicy Wola, przy ulicy Łuckiej 9 trwa realizacja nowej inwestycji Skanska – kompleksu biurowego Studio. W ramach tego projektu powstanie 102-metrowy wieżowiec. Aktualnie realizowany jest I etap inwestycji polegający na budowie niższej części czyli 14-kondygnacyjnego budynku.
Impact Clean Power Technology uruchomił nową linię produkcyjną baterii litowo-jonowych pod Warszawąartykuł
Pokaż artykuł
Impact Clean Power Technology uruchomił nową linię produkcyjną baterii litowo-jonowych pod Warszawą
Impact Clean Power Technology, wiodący europejski producent zaawansowanych systemów bateryjnych dla transportu ciężkiego, maszyn roboczych oraz wielkoskalowych magazynów energii, uruchomił najnowocześniejszą w Europie, wysoko zautomatyzowaną linię produkcyjną baterii litowo-jonowych. Nowa linia pozwoli spółce zwiększyć moce wytwórcze z 0,6 do 1,2 GWh w 2024 roku, a docelowo do nawet 4 GWh. Z jej uruchomieniem IMPACT zakończył inwestycję w swoją nową siedzibę, GigafactoryX, w której oprócz produkcji zlokalizowane są kluczowe funkcje spółki, takie jak: R&D, laboratorium testowe i magazyn.
REKLAMA